Subject: EPIKoja ühispöördumine seososes mootorsõidukimaksu menetlemisega
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "RAM Info", "SM Info"
Date: Thu, 11 Jul 2024 21:02:15 +0300

Tere

Edastan Eesti Puuetega Inimeste Koja, Eesti Liikumispuuetega Inimeste
Liidu, Eesti Pimedate Liidu, Eesti Psüühikahäiretega Inimeste ja Lähedaste
Huvikaitse Liidu ja Eesti Vaimupuudega Inimeste Tugiliidu ühispöördumine
Riigikogu poole seoses mootorsõidukimaksu menetlemisega.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!